(( ویژگی های شاخص در انتخاب ماشین سازی پی یو صنعت نظری ))
1-تنوع و کامل بودن ماشین الات (این تنوع علاوه بر آنکه طیف گسترده ای از مشتریان را در صنایع مختلف کشور پوشش می دهد و به هر مشتری امکان می دهد تا دستگاه متناسب با تولید و سرمایه گذاری اولیه که مدنظر دارند انتخاب کند ) لازم بذکر می باشد که این شرکت اقدام به ساخت دستگاه اقتصادی با مبلغ پایین تر و با قطعات مرغوب نموده تا همه علاقه مندان به تولید در صنعت کفش بتوانند از امکانات لازم برخوردار گردند.
2- داشتن انبار قطعات کامل (کلیه قطعات یدکی که مورد نیاز مشتریان می باشد کدبندی شده که در صورت نیاز آنها در اسرع وقت برای آنها ارسال می گردد لازم بذکر می باشد که این واحد تولیدی هیچگونه دغدغه ای در خصوص وارد نمودن قطعات اروپایی نداشته و قطعات خود را تا دوسال ، پیشاپیش تامین می نماید
بیشتر بخوانید

دلایل شکستن زیره پی یو چیست؟

دلایل شکستن زیره پی یو چیست؟

⭐️ دلایل شکستن زیره پی یو به 10 مورد زیر بستگی دارد که باید رعایت شود.⭐️

آمار بازدید 3255

1-    ضخامت زیره پی یو خصوصآ قسمت سر پنجه بیشتراز 8 میل نباشد زیرا در اثر تاشدن به علت ضخامت بالای زیره لایه داخلی تحت فشار بوده و باعث می شود لایه بیرونی زیره کشیده شود که همین امر باعث شکستن زیره می گردد.
2-    استفاده کردن مواد نامناسب برای زیره پی یو مثال :اگر شما برای زیره اسپرت مواد IL استفاده کنید حتمآ زیره شما خواهد شکست و یا استفاده از مواد تاریخ گذشته و فاسد شده.
3-    طراحی قالب درقسمت آج سر پنجه چنانچه آج قالب بیش از حد عمیق و در جهت تا شدن سر پنجه قرار گیرد آن زیره خواهد شکست.
4-    نسبت مواد ایزو و پلی یول اگر نادرست باشد و یا دانسیته مواد یا وزن مواد نسبت به قالب زیاد باشد و یا دانسیته مواد پایین باشد بعلت فاصله مولکولی بیش از حد درزنجیره های پلی یورتان باعث سایش زیره شده و موجب شکستن زیره پی یو می گردد.
5-    سرد بودن قالب در این مواقع اگر اپراتور برای پر کردن قالب مجبور شود وزن مواد را افزایش دهد وزن بالا باعث شکستن زیره می گردد.
6-    اگر در مسیر برگشت مواد ایزو یا پلی یول گرفتگی ایجاد شود باعث به هم خوردن نسبت ایزو و پلی شده و در نهایت باعث شکستن زیره می شود.
7-    قرار ندادن خورشیدی سر جای تنظیم کارخانه سازنده شیر تزریق پی یو و یا جابجا شدن یک دنده از آن باعث به هم خوردگی نسبت ایزو و پلی می شود در نتیجه شکستن زیره رخ خواهد داد.
8-    نوسان دور پمپ ها ی ایزو و پلی یول که قابل روئیت نیست و همچنین عدم دقت آنها موجب بهم خوردن نسبت ایزو و پلی می گردد و مجددآ زیره خواهد شکست.برای تولید زیره پی یو باید از دستگاه باکیفیت و لوازم استاندارد استفاده شود. آمار شکستن زیره پی یو تولید شده توسط ماشین های ساخت ماشین سازی پی یو صنعت نظری بدلیل استفاده از لوازم اورجینال و با کیفیت بسیار ناچیز می باشد.
9-    اضافه کردن آب زیاد و بیش از حد معمول به پلی یول که دانسیته مواد بعلت فوم زیاد پایین آماده و باعث شکستن زیره پی یو می گردد.
10-    اگر قبل از سوپاپ متیلن کلراید اتصال به بلوک شیر بسته شده باشد .فضای خالی ایجاد شده و مواد مانده در آن مکان به داخل لیوان ریخته می شود همان مواد اضافی ترکیب نسبت را بهم زده و باعث شکستن زیره پی یو می شود.                                                                             
چرا زیره پی یو میشکند؟
علت شکستن زیره پی یو چیست؟
دلیل شکستن زیره کفش چیست؟
آیا شکستن زیره پی یو عادی می باشد؟
شکستن زیره پی یو به چه عواملی بستگی داره؟
چرا زیره پی یو در بعضی مواقع ترک و پوست پوست می شود؟
علت ترك خوردن زيره كفش
رفع ترك زيره پى يو
علت شكست زيره كفش
دلايل شكستگى زيره كفش  

 

 

z

فروش کالای شما

اگر شما هم کالایی برای فروش دارید، حتما با تیم پشتیبانی وب سایت در تماس باشید و محصولات خود را در سایت، ارائه کنید.

v

ضمانت محصولات

تمام محصولات فروشگاه آنلاین شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری دارای ضمانت هستند، با خیال راحت در وب شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری خرید کنید.

c

ایده های جذاب فروش

اگر دنبال کالایی خاص هستید، اگر دنبال بهترین قیمت و تضمین کیفیت هستید، برای شما پیشنهاد ویژه داریم.

n

همیشه در دسترس

تمام روز هفته در ساختمان اداری شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، در کنار شما هستیم، از خرید اینترنتی خود در سایت، لذت ببرید.

برای برطرف شدن سوالات خود در تمام حوزه های صنعت کفش، از شروع تولید تا راه اندازی خط تولید، تهیه دستگاه و لوازم مصرفی خود، حتما به این بخش از سایت مراجعه کنید.

j

همیشه در کنار شما هستیم

با تلاش مدیران مجموعه شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری

تلفن تماس: ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۵۹ - ۰۲۱۵۶۳۹۳۰۶۷
آدرس :تهران، جاده ساوه، بعد از سه راه آدران، رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، نبش خیابان ابن سینا و صنعت، پلاک ۸، قطعه M۱.

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست همکاری در فروش، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۵۶۳۹۲۵۰۵ - ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۷۹ در تماس باشید.